неділю, 16 вересня 2007 р.

ДІУ в кончезаспє

здрастє шановні. ви знаєтє, ді ай вай єта так сложна, а іщьо слажнєє била атказаца від бухла. вот волкав сука да сіх пор не на крєстах, за єта ми єво с вітьком піздім на репах, алкаш блять, плєсєнь на тєлє суспільства українського. А сложнасті завжди виникають коли ми хочем, вобщем, піаріть кучмакор. Ви знаєтє, ми канешна хатєлі праплатіть єфір на іств, я сваєво вітька малова просив, але він сволач, не піклується про україну, каже "батько, данілич, куди я його поставлю, я і так всякого ацтоя стока поставив шо прізан брейк пускаю в 12!" Сука бля, чеченам його атправлю. Вообщем, ми іщьо очень плоха іграєм, волкав ніхуя не шаріт в бас гітаре, а вітьок іщьо не начілся кідать гітару через сєбя, я на ютюбє відел шо єта імєнна тєма. Україну будемо популяризувать в світє. Я у нас в бандє на свабоднам вакалє. А тока начінаю в єтам дєлє, не знаю шо за прікід нада. Ну щоб пацани не засмєялі, із кааператіва, ми ж в гараже майом репім. А вони підслуховують сукі, як майор цей єбучій, сука блять, убью кастрірую нахуй, хуй відірву і жопу запхну кабану блять, і потім кажуть "Ну шо ж ви, данілич, гавнота іграєтє, єта ж в бостанє ігралі іщьо в 90х, када ви на южмаше хуярілі".
І вообщем, палучаєца, шо музика у нас нє орігінальна. Ну я єбу. бля, про прікід бля, кароче, ми прідумалі тоже свой стіль прікіда па кучмакору. шоп пабліжу к прастим пацанам.
Ну вообщем, надєюсь ми будемо з вами абщаца, навсєгда ваш, послємайданний,
ХданіличХ

7 коментарів:

Dereks сказав...

yeeeeeeaaaaah))))))))))
:dead:

x сказав...

вот, первий хто напісал хуйню. пацан, ти ідьош па лезвію брітви.

dk сказав...

іпать, а я то думала, шо наш векий і магучій бацько не спромагньотся! можна лі вас слухнуть в гаражике, алі надобно касетку у майорчіка заказивать?

x сказав...

гражданінка, ми ж писали, шо наша діайвай дєятєльность на данний мамєнт свєлась к піздєнью волкова за то шо он нє на крєстах і тігіпкі када ми єво відім за то шо нє пріходіт на рєпи. вот ви можєтє в такой абстановкє сука харкор хуяріть? так вот ми нє можем кучмакор хуяріть. тим більше сьодня неділя, мене люда додому позвала, на узкачах стрєлкі проглаживать.

dk сказав...

сцуко, як усьо сложна!

x сказав...

ви не грустіть. так как основна мета блога - популярізація кучмакора, то ми будемо викладувати відєо чи музику (так как діайвай, то воно наверна на діхтафон буде, ілі мабілу) ілі тєксти. (с вираженієм!). ну я буду викладувати. а вітьок медведчук за спіной будєт стаять. волкова виглядувати.

dk сказав...

схрещу пальци, шоб усьо вишло!